ЧИ Є ГАЗ В УКРАЇНІ ПРОСТО ГАЗ?(скандальна постанова про введення абонплати на поставку газу)
A cursory acquaintance with the Decree on natural gas supplies in Ukraine approved by NCREPK shows that the planned production costs and profits do amount to 14.97 billion UAH at the most but not 24.15 billion UAH. Gas consumers will unreasonably overpay $ 9.18 billion in favor of private companies. Автор: М. Терлецький 11 квітня 2017 р. 1236-й день з початку руху протесту "Євромайдан" Путін запропонував українській владі купувати газ за нормою «бери або плати». такою несправедливістю!
пропонує газ своєму народові за «путінською» нормою«бери або плати».
10 квітня 2017 р. під тиском народних депутатів від радикальної партії та «свободи» голова НКРЕКП заявив, що змінює (скасовує) скандальну постанову від 28 березня цього року про введення абонплати на поставку газу. Однак на сайті НКРЕКП постанова про скасування зазначеної постанови в цей день так і не з’явилася….
Про НКРЕКП, НАЗК тощо
Про ціну на газ минулу і майбутню.
По-друге. ЗУ «Про ринок природного газу» прийнятий, як йдеться в ньому, для забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу, а ціни на ринку природного газу, що регулюються державою (зокрема тарифи на послуги транспортування, розподілу, зберігання) повинні бути: 1) недискримінаційними; 2) прозорими.
По-третє. Чому нова загальна ціна, що складається з плати за газ, за доставку газу (транспортування, розподілу, зберігання), податку на додану вартість має нараховуватися пропорційно отриманим «кубам»? Тому, що:
По-четверте. При нульових (те саме стосується і малих) обсягах споживання газу раніше вартість оплати складала 0 грн. Забезпечення неперевищення нових цін порівняно зі старими (встановлення початкового рівня абонплати 0 грн.) автоматично досягається вирахуванням абонплати пропорційно отриманим кубам.
По-п’яте. На відміну від суб’єктів підприємницької діяльності обсяг газу для побутового споживання є сталим. Тому відсутні ризики збільшення споживання, і вирахування плати не може здійснюватися по максимальній пропускній здатності протягом 24 годин 30,4 дні на місяць. Наведені в подальшому характеристики показують, що при річному споживанні газу побутовими споживачами в розмірі 17,6 млрд. куб. м НКРЕКП вираховує для них тариф виходячи із (транспортування, розподіл, зберігання) кубометра газу 609,1 млрд. куб. м., що перевищує факт на 3 461 % !
Отже, ціна газу і абонплата.
Зауваження
1. Плановані виробничі витрати, усього завищені на суму 446,9 млн. грн. (арифметичні розрахунки):
2. До витрат, які покладаються на споживачів газу в 2017 року, отже, увійдуть в абонплату цього року і подальших років, безпідставно включена недоотриманих доходів за попередні періоди акціонерними товариствами з приватними бенефіціарами : 765,6 млн. грн.
3. На всіх споживачів газу безпідставно покладені затрати (увійдуть в абонплату цього року і подальших років), пов’язані з приладами обліку окремих як побутових так і непобутових споживачів: 1 011,3 млн. грн.
4. На всіх споживачів газу безпідставно покладені завищені затрати в сумі 1 485,2 млн. грн., пов’язані з перевищенням середньої зарплати, прийнятої при розрахунку тарифу абонплати порівняно з даними служби статистики, і відповідно завищено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 326,6 млн. грн. Разом сума перевищення складає 1 811,8 млн. грн.
5. На всіх споживачів газу безпідставно покладені витрати на капітальні вкладення суб’єктів підприємницької діяльності в розмірі 558,5 млн. грн.
6. Безпідставно покладені витрати на амортизаційні відрахування в сумі 456,5 млн. грн. . Споживачі, які безкоштовно передали на баланс газопостачаючих ПАТ побудовані власним коштом мережі мають наразі і надалі сплачувати за знос цих газопроводів (?).
7. Викликають сумнів і розмір інших витрат, а також приєднана потужність розподілу природного газу побутових споживачів; 1000 м3 на рік 609, 14 млрд. куб. м; не є доцільним використання в розрахунках цього обсягу газу для побутових споживачів.
мал. 1
Враховуючи викладене, плановані виробничі витрати разом з прибутком становлять не 24,15 млрд. грн., а 14, 97 млрд. грн.
На нашу думку, це схоже на шахрайство і корупцію, а саме як спроба шляхом обману громадян заволодіти їх грошима і спряиувати їх на користь третіх осіб.
|
LEXIKOUKR EST. 2013