lexikoukr   ГОЛОВНА - ДОПИСИ - 2019

З БРУДУ - ЦЯЦЬКУ ДЛЯ ЛЮДУ
(або як політтехнологи "роблять" президента)


 

Автор: N. Terletsky
24. 03. 2019 р.

 

 

Скільки разів потрібно дати владу тим самим,
аби переконатися, що вони ніколи не зміняться на краще…

 


ТРИ КРОКИ МАНІПУЛЯЦІЙ ЗІ СВІДОМІСТЮ ВИБОРЦЯ

 

Крок перший: потужна рекламна артпідготовка по свідомості виборця.
Коштує величезних грошей, але дає ефект. Як відомо, те, що не повторюється декілька разів, швидко забувається. Тому телебачення, інтернет, друковані ЗМІ декілька місяців безперестанку тикають в очі і вуха виборцю дорого проплачених "героїв", аби надовго (принаймні на час виборів) заштовхнути у свідомість виборця потрібного кандидата, створити ефект його значущості: якщо йому приділяють стільки уваги, то він вартий…

 

Крок другий: робота з свідомістю виборця над оцінкою кандидата.
Знову ж такі гроші. Через замовлену соціологію виборця переконують, що саме цей кандидат підтримується всіма. Звичайно, виборець не в змозі перевірити таку інформацію самостійно і, звиклий довіряти ЗМІ, приймає це за істину. Якщо протягом декількох місяців обробляти пересічного громадянина таким психотропним препаратом, то він стверджується в думці, що нав’язаний йому суб’єкт є найкращою кандидатурою. Для прикладу роботи політтехнологів зі свідомістю виборця подивіться на те, де і як тотально поширюється інформація про Тимошенко. Ось захожу в інтернет, і відразу запускається ролик проплаченої реклами: "вона двічі випереджає своїх конкурентів..."

 

Крок третій: добиваємо свідомість виборця в наявності лише єдиного вибору.
Поруч зі відверто неправдивою соціологією чи частково підробленою, включається інші методи впливу на свідомість електорату з метою вибору ним потрібного політтехнологам кандидата. Це і замовлені хвалебні статті і коментарі про "свого" і негативні про його конкурентів, це і різні прогнози, передбачення астрологів, гадалок, екстрасенсів... Особливе місце тут займає "несподівано" з’ясована інформація кримінального роду, наприклад, про корупцію, пов’язану з конкурентом, тощо.


Третім кроком політтехнолога завершується процес доведення кондиції виборця до потрібної політтехнологу, до стану, який має просту назву - "народу пороблено", або як писав класик: "Село неначе погоріло, Неначе люди подуріли, Німі на панщину ідуть. І діточок своїх ведуть!.."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 


 

 

 



КРАЇНИ
Flag Counter

   LEXIKOUKR  EST. 2013